Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van 14 dagen!

Onze retourvoorwaarden:
- Het originele etiket is nog bevestigd aan het artikel.
- De kleding is niet gedragen en/of gewassen.
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Items die gekocht worden uit onze Stock Sale/Outlet of tijdens de Solden (Januari en Juli) kunnen NIET geretourneerd worden.

Indien een retour niet voldoet aan de retourvoorwaarden zal de retour ook niet terugbetaald worden.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
- Pak je items in en maak een ticket via de site/postkantoor van Bpost. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen
- Breng het pakket naar een postpunt van Bpost
- Van zodra wij de retour goed ontvangen hebben maken wij de terugbetaling in orde op de rekening waarmee de bestelling voldaan werd

Je retourzending kan je verzenden naar
Antwerpse Steenweg 19, 9080 Lochristi, België

Retourkosten zijn helaas op eigen rekening. 

We vragen je vriendelijk online aangekochte artikelen enkel te retourneren via de post en niet fysiek naar het hoofdkantoor in Lochristi.

Kan ik een artikel ruilen?
Indien je een artikel wenst te ruilen geldt dat als een nieuwe bestelling! Je retourneert het artikel binnen de 14 dagen en plaatst meteen een nieuwe bestelling.

Petit Bébé is niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van artikelen bij een retourzending.

Beschadiging:
Wij doen er alles aan om jouw bestelling in de beste conditie te bezorgen. Natuurlijk kan er altijd iets fout gaan. Indien je bestelling beschadigd is dien je binnen de 24u na ontvangst ons dit te melden via info@petitbebe.be. 
Je vermeldt wat er precies beschadigd is en bezorgd ons foto's van de schade. 
Alleen met de juiste informatie en foto's kunnen wij zorgen voor een gepaste oplossing.