Retourneren

Als de klant goederen bij Petit Bébé koopt, heeft de klant gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat de klant de goederen niet wil houden. De klant kan de bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen. De kosten hiervoor betaalt de klant zelf. Binnen de 30 dagen nadat Petit Bébé de bestelling teruggekregen heeft, betaalt Petit Bébé de klant de volledige aankoopprijs ervan terug via overschrijving.

Opgelet: Artikelen gekocht in prijsvermindering/tijdens de solden-periode en gepersonaliseerde artikels kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe retourneer je een artikel?

1 Stuur een mail naar info@petitbebe.be en meld ons de retourreden, naam, adres, e-mailadres en bestelnummer.

2 Na goedkeuring verpak je het artikel in stevig verzendmateriaal. Je kan eventueel ook de originele verpakking gebruiken.

3 Verstuur het pakket naar
Esther De Sutter
Oosteeklo-Dorp 83
9968 Oosteeklo

4 Als het pakket goed is aangekomen, ontvang je een bericht en wordt het betaalde bedrag voor de geretourneerde goederen overgemaakt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn dus voor de rekening van de klant.

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwacht Petit Bébé dat de klant zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als de klant de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag de klant ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of de klant het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als de klant de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.


Petit Bébé is niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van artikelen bij een retourzending.

Heb je verder nog vragen? Mail ons via info@petitbebe.be